Блог асистента вчителя Ковальчук Валентини Володимирівни
Корисна література
Навчальний посібник.Інклюзивна освіта
.
Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Дослідження щодо готовності педагогічних працівників до реалізації Концепції НУШ
Асистент учителя в інклюзивному класі
Індивідуальна програма розвитку
Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання
Школа для кожного
Інклюзивна освіта в Україні: шляхи від теорії до практики
Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика
Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
Інклюзивна освіта: навчальний посібник
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти
Психологічний супровід інклюзивної освіти
Інклюзивна освіта: досвід і перспективи
Дитина з аутизмом в закладі освіти
Гіперактивна дитина в класі
Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку
Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога
Спільне викладання в інклюзивному класі
Основи інклюзивно їосвіти
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклююзивному класі
Диференційоване викладання в інклюзивному класі
Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій
Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах
Проект «Інклюзивна освіта: крок за кроком»
Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі
Планування спрямоване на кожного учня: посібник з розроблення та впровадження індивідуальних начальних планів
Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників
Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю
Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади
Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами
Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
Віртуальна виставка літератури
Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
Програма курсу «Основи інклюзивної освіти»
Психологія дітей із затримкою психічного розвитку
"Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку" - ПОСІБНИК Схвалено 2020 р.
Головна сторінка
Підписатися на:
Коментарі (Atom)